Snel kiezen
Zoek op kleur
Zoek op prijs
Zoek op land
Zoek op druivenras
Zoek op producent
Zoek op herkomstgebied
Zoek op dranksoort
Zoek op smaak
Zoek op flesinhoud

Klantenservice


Bestelling en levering


Hoe kunt u eenvoudig een bestelling plaatsen?

U selecteert het artikel dat u wilt kopen en klikt op 'bestel' of 'in winkelwagen'. Wilt u verder rondkijken? Dat kan. Het artikel blijft in het winkelwagen. Is uw winkelwagentje naar wens gevuld, kies dan de knop "Afrekenen".

Hoe kunt u uw bestelling(en) controleren?

U kunt vervolgens uw naam en bezorggegevens invullen. Als u wenst kunt u hier ook een afwijkend bezorg adres opgeven of aangeven dat u de bestelling komt afhalen in de winkel. Controleer uw bestelling en adresgegevens.

Betalen en afronden

Kies daarna hoe u wilt betalen. U kunt betalen door vooraf over te maken of, indien aangeboden, achteraf. Klik nadat u akkoord bent gegaan met onze algemene voorwaarden op "Bestellen met betaalverplichting" en uw bestelling is geplaatst.

Als u niet per factuur vooraf of achteraf betaalt, betaalt u meteen in de veilige omgeving van uw bank.

Verzendkosten

Voor alle bestellingen betaal je € 10,- verzendkosten.

Verzendkosten buitenland

Verzendkosten buiten Nederland zijn op aanvraag. De werkelijke verzendkosten zijn afhankelijk per land.

Verzendkosten zijn inclusief BTW.

Levertijden

Noordman Wijnen probeert uw bestelling binnen 3 werkdagen bij u te bezorgen. Dit is wel afhankelijk van de gekozen betaalmethode. Leveringen buiten Nederland worden meestal binnen 3-10 werkdagen geleverd.

Bestelling zelf afhalen

Het is mogelijk uw bestelling zelf af te halen in de winkel. Zodra uw bestelling voor u klaarstaat nemen wij telefonisch of via de mail contact met u op.

Betalen


Betaalmethoden

Om u goed van dienst te zijn bieden we u meerdere mogelijkheden aan voor het afrekenen van uw bestelling. Hieronder een overzicht en beschrijving van de betaalmethode die Noordman Wijnen hanteert. Kiest u een methode die u prettig vindt en bij u past. U kunt kiezen uit:

U wilt vooruitbetalen

We verzoeken u dan om het totaalbedrag over te maken naar IBAN nr. NL02ABNA0486918505 , t.n.v.: Noordman Wijnen

Let op: vergeet u svp niet om u ordernummer te vermelden bij de betaling. Op deze manier kunnen we uw order eenvoudig koppelen aan de ontvangst van uw betaling.

Hoe werkt rembours?

U betaalt rechtstreeks aan de TNT Post medewerker op het moment dat u het pakketje ontvangt. Zorgt u dus dat u het gehele bedrag, contant in huis heeft wanneer de TNT Post medewerker langs komt. Treft de TNT Post medewerker u niet thuis, of heeft u het gehele bedrag niet bij de hand, dan krijgt u van de TNT Post medewerker een afhaalbericht. Het pakket wordt dan voor u klaargelegd op een postkantoor bij u in de buurt. Het pakket blijft vervolgens nog twee weken lang op het postkantoor liggen. Op het postkantoor kunt u vrijwel altijd ook pinnen voor uw het voldoen van uw bestelling.

Een remboursbetaling is niet mogelijk voor een verzending buiten Nederland.

Annuleren & retourneren


Hoe kunt u een bestelling annuleren of retourneren?

Annuleren

U kunt een geplaatste bestelling, zolang deze nog niet is verstuurd, kosteloos annuleren.

Annuleert u de bestelling nadat deze aan u verzonden is, dan dient u het pakket bij bezorging te weigeren. Indien Noordman Wijnen reeds een betaling van u heeft ontvangen, dan zullen wij de aankoopsom, na goede ontvangst van de retourzending, aan u terugstorten. De gemaakte verzendkosten zullen hierop in mindering worden gebracht (alleen als u de bestelling aan de deur weigert en ongeopend laat meenemen door de bezorger).

Retourneren / afkoelperiode

Als consument heeft u een afkoelingsperiode van 14 werkdagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van levering. Uitzondering hierbij zijn o.a. gepersonaliseerde producten/maatwerk. Het product kan alleen ongebruikt en in de originele, onbeschadigde verpakking geretourneerd worden.

Wilt u de gehele bestelling retourneren? Reeds in ontvangst genomen artikelen dient u terug te sturen naar onderstaand retouradres. Noordman Wijnen zal de gehele aankoopsom, inclusief de berekende verzendkosten aan u terugstorten. De verzendkosten voor het retourneren zijn voor uw rekening.

Ook bij het retourneren van een deel van uw bestelling zijn de verzendkosten voor uw rekening. De aankoopsom van het door u geretourneerde deel van de bestelling zal aan u worden teruggestort. Verzendkosten worden in dat geval niet gerestitueerd.

Alle annuleringen, ruilingen en retourneringen dienen schriftelijk aan Noordman Wijnen kenbaar te worden gemaakt. Stuur ons een e-mail. Vermeld u hierbij a.u.b. in ieder geval uw volledige naam en bestelnummer en de artikelen die u wenst te annuleren, ruilen of retourneren. Ter verbetering van onze klantenservice zouden wij het op prijs stellen wanneer u ons de reden hiervan laat weten. U bent hier uiteraard conform de wet Koop op afstand niet toe verplicht.

Voor het terugbetalen van reeds betaalde bedragen (bij vooruitbetalen) hebben wij tevens uw bankrekeningnummer nodig. Klanten uit België dienen tevens het IBAN en BIC/Swift nummer van hun eigen bank te vermelden.

Let op: het rekeningnummer dat u opgeeft voor de terugbetaling dient gelijk te zijn aan het rekeningnummer waarvan u de betaling aan Noordman Wijnen heeft gedaan. Dit i.v.m. eventuele fraude met terugbetalingen.

Eventueel reeds betaalde bedragen worden binnen maximaal 14 dagen na retourmelding aan u terugbetaald.

Retouradres:

Noordman Wijnen
Haagweg 77
2321 AA Leiden

Met onderstaand modelformulier kunt u de overeenkomst herroepen:
Download het modelformulier voor herroeping

Klachtenafhandeling


U heeft een klacht?

U tevreden maken is wat we het liefst doen. Toch kan het zijn dat we iets over het hoofd hebben gezien en u helaas ontevreden bent over onze producten of dienstverlening.

Wat kunt u nu doen?

We lossen uw klacht nog steeds graag zelf op. Bel of kom langs in de winkel. Per mail melden kan natuurlijk ook. Vermeld uw persoonsgegevens, datum bestelling en uw bestelnummer en de aard van uw klacht.

U kunt in het algemeen binnen 2 werkdagen een reactie van ons verwachten. Uiteraard zullen wij ons best doen om uw klacht naar tevredenheid op te lossen.

Niet tevreden met het antwoord?

Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Contactgegevens

Noordman Wijnen
Haagweg 77
2321 AA Leiden

KvK-nummer:
BTW-identificatie nummer Nederland: 
(IBAN) rekeningnummer:
 

Disclaimer


Noordman Wijnen behoudt zich het recht voor te allen tijde de inhoud van deze website, teksten, afbeeldingen en andere materialen te wijzigen dan wel te verwijderen. Noordman Wijnen is niet verplicht u hier over te informeren.

De informatie op de website heeft enkel tot het doen van een vrijblijvend aanbod. De op de website aangeboden materialen, afbeeldingen of teksten worden aangeboden zonder enige vorm van garantie of aanspraak op juistheid. In het bijzonder zijn alle prijzen op de website onder voorbehoud van type- en programmeerfouten. Noordman Wijnen is niet aansprakelijk voor de gevolgen van dergelijke fouten. Geen overeenkomst komt tot stand op basis van dergelijke fouten.

Alle eigendomsrechten met betrekking tot de werken die op deze website worden gepubliceerd, waaronder maar niet uitsluitend afbeeldingen, teksten en logo’s berusten bij Noordman Wijnen of dienst licentiegevers. Het is niet toegestaan de op deze website gepubliceerde werken over te dragen, te verveelvoudigen, te bewerken of te verspreiden zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van de rechthebbende.

Even geduld a.u.b.