Snel kiezen
Zoek op kleur
Zoek op prijs
Zoek op land
Zoek op druivenras
Zoek op producent
Zoek op herkomstgebied
Zoek op dranksoort
Zoek op smaak
Zoek op flesinhoud
  U winkelt veilig bij ons

Klantenservice


Betalen


Betaalmethoden

Om u goed van dienst te zijn bieden we u meerdere mogelijkheden aan voor het afrekenen van uw bestelling. Hieronder een overzicht en beschrijving van de betaalmethode die Noordman Wijnen hanteert. Kiest u een methode die u prettig vindt en bij u past. U kunt kiezen uit:

U wilt vooruitbetalen

We verzoeken u dan om het totaalbedrag over te maken naar IBAN nr. NL02ABNA0486918505 , t.n.v.: Noordman Wijnen

Let op: vergeet u svp niet om u ordernummer te vermelden bij de betaling. Op deze manier kunnen we uw order eenvoudig koppelen aan de ontvangst van uw betaling.

Hoe werkt rembours?

U betaalt rechtstreeks aan de TNT Post medewerker op het moment dat u het pakketje ontvangt. Zorgt u dus dat u het gehele bedrag, contant in huis heeft wanneer de TNT Post medewerker langs komt. Treft de TNT Post medewerker u niet thuis, of heeft u het gehele bedrag niet bij de hand, dan krijgt u van de TNT Post medewerker een afhaalbericht. Het pakket wordt dan voor u klaargelegd op een postkantoor bij u in de buurt. Het pakket blijft vervolgens nog twee weken lang op het postkantoor liggen. Op het postkantoor kunt u vrijwel altijd ook pinnen voor uw het voldoen van uw bestelling.

Een remboursbetaling is niet mogelijk voor een verzending buiten Nederland.

Even geduld a.u.b.